[cstex] OT: Vkládání TeXových PDFek do Inkscape SVG souborů

Zdenek Wagner zdenek.wagner at gmail.com
Fri Apr 17 13:02:17 CEST 2015

Určitě musí být v registrech Windows, ale předpokládám, že to nějakým
skriptem udělat lze. Možná je to v TeX Live již nějak vyřešeno v rámci
nějaké "postaction", kterou musí uživatel pustit ručně. Ostatně v Linuxu to
také není automatické, ale v manuálu TL je napsáno, jak se to dělá.

Zdeněk Wagner
http://hroch486.icpf.cas.cz/wagner/
http://icebearsoft.euweb.cz