[cstex] OT: Vkládání TeXových PDFek do Inkscape SVG souborů

Jaroslav Hajtmar hajtmar at gyza.cz
Fri Apr 17 12:54:34 CEST 2015

Díky za inspiraci a vlastně i vyhovující řešení. Program PDF2SVG řeší docela dobře můj problém ... Ztráta hintingu mi vzhledem k charakteru použití výsledného řešení nevadí.Je zajímavé, že jsem před časem program PDF2SVG na něco použil, ale vůbec mne nenapadlo, že bych s ním  mohl konvertovat i texty ...
Díky za jednoduché a funkční řešení.

Snad jen pokud jde o instalaci fontů: existuje nějaký způsob, jak dávkově (ne kus po kuse) dostat dostupné TeXové OTF fonty (případně i jiné) do Windows tak, aby je následně Inkscape měl k dispozici (zadat cestu Inkscapu?? najde si je sám?? Nebo primárně nejprve musejí být v registrech windows)?
Vzhledem k tomu, že vím, že pan Wagner "newindowsuje" ... tak spíš pro případné čtenáře tohoto mailu...

J.Hajtmar