[cstex] ceska klavesnice nepratelska k TeXu

Busa Jan jan.busa at tuke.sk
Tue Mar 18 12:03:31 CET 2014

Zdravim,

ja mam skusenosti so slovenskou klavesnicou, neviem, ci nieco podobne
nemoze byt s ceskou.

Kolega ma naucil, ze prakticky netreba prepinat klavesnicu, pretoze
TeXovske znaky ziskam pomocou PravehoALT:

Napriklad (ak sa nemylim, momentalne nemam poruke pocitac so
sk-klavesnicou):

PrAlt+Q = \
PrAlt+W = |
PrAlt+F = [