[cstex] globální a lokální obsah

nonsense nonsense at volny.cz
Tue Jun 3 20:55:48 CEST 2014

Dne 3.6.2014 08:26, Procházka Lukáš Ing. - Pontex s. r. o. napsal(a):
> [...]
>
> osobně bych volil TeXovou "větev" ConTeXt, která "support" pro obsahy
> podle různých "scope" určitě má
> (osobně jsem to nikdy nepotřeboval, ale podle dotazů, které se čas od
> času objevují v ConTeXt fóru, to čas od času někdo řeší).
>
> (Opět osobně - cca před 5 roky jsem také používal LaTeX, ale dobré
> odlišení setupu (stylů) lecčeho (tabulek, stylů nadpisů, odstavců,
> obrázků, obsahů; jejich velmi dobrá "zabudovaná" konfigurovatelnost)
> před hlavním textem a následné psaní vlastního textu v ConTeXtu a
> velmi dobré provázání / integrování programovacího jazyka Lua mě
No,
možná to bude vypadat poněkud podivně, ale pozoruji u sebe spíše opačné
tendence.
Něco ve stylu maker pana Olšáka.
Nevím, čím to přesně je, ale nějak mě to spíše táhne zpět ke kořenům,
než ke koncovým listům.

Tím nijak nechci zpochybňovat účelnost, efektivitu, případně pohodlnost
použití zmiňovaných systémů.

Každopádně díky za tipy, když mě dotlačí okolnosti do podobné migrační
cesty, určitě se nechám inspirovat.