[cstex] globální a lokální obsah

Procházka Lukáš Ing. - Pontex s. r. o. LPr at pontex.cz
Tue Jun 3 08:26:29 CEST 2014

Dobrý den,

osobně bych volil TeXovou "větev" ConTeXt, která "support" pro obsahy podle různých "scope" určitě má
(osobně jsem to nikdy nepotřeboval, ale podle dotazů, které se čas od času objevují v ConTeXt fóru, to čas od času někdo řeší).

(Opět osobně - cca před 5 roky jsem také používal LaTeX, ale dobré odlišení setupu (stylů) lecčeho (tabulek, stylů nadpisů, odstavců, obrázků, obsahů; jejich velmi dobrá "zabudovaná" konfigurovatelnost) před hlavním textem a následné psaní vlastního textu v ConTeXtu a velmi dobré provázání / integrování programovacího jazyka Lua mě "odmigrovalo" ke ConTeXtu.)

Ad ConTeXt:

download distribuce:
	http://www.pragma-ade.com/download-1.htm

nápověda: