[cstex] globální a lokální obsah

Robert Marik marik at mendelu.cz
Mon Jun 2 23:30:50 CEST 2014

Dobry den. Prislo nekolik odpovedi, posilam jeste jeden namet na zamysleni.

Urcite na to co potrebujete budou v LaTeXu balicky a styly. Ale
nejjednodussi asi bude (kdyz pisete ze neni problem mit celkovy obsah)
na konci kazde kapitoly na chvili predefinovat makra pouzita v souboru
toc a tento soubor nacist.

Vyhodou bude, ze si budete moci nastavit formatovani jake potrebujete
bez nutnosti cist dokumentaci nebo zdrojak ciziho balicku pro LaTeX.
Nevyhodou bude, ze musite nejak vymyslet to nacteni toc souboru na
konci kapitoly (pokud mozno automaticky) a zpusob jak dosahnout toho,
aby se netiskl cely obsah, ale jenom to co potrebujete.

Konkretni reseni bude vyzadovat nejake programovani a nebude
univerzalni (nektere balicky si strukturu toc souboru prizpusobuji),
ale pokud jsou dostatecne zkusenosti s programovanim maker pro TeX a
pokud je po ruce literatura typu TeXbook naruby, tak by to mohlo byt
reseni nejrychlejsi a nejflexibilnejsi.

S pozdravem

Robert Marik

S pozdravem