[cstex] OT: cstocs2 nebo alternativa ...

Jaroslav Hajtmar hajtmar at gyza.cz
Mon Feb 3 23:40:49 CET 2014

Dobrý den.
Omlouvám se za off-topic, ale snad mi někdo poradí...
Narazil jsem při hledávání starších zdrojáků na problém s konverzído
jiného kódování. Přiznám se, že jsem to už delší dobu neřešil, protože
můj editor PSPAD to řeší automaticky. V tuto chvíli mám ale nějaké staré
soubory s nějakou pošahanou češtinou (ani nevím jakého kódování) a nevím
jak je rozumně zkonvertovat. Kdysi jsem používal cstocs2, ale momentálně
mi nejde na mých 64bitových Win7 spustit - hlásí problém s kompatibilitou.
Existuje nějaký online nebo offline nástroj, který by šel použít???

Díky Jaroslav Hajtmar