[cstex] OT: cstocs2 nebo alternativa ...

Zdenek Wagner zdenek.wagner at gmail.com
Mon Feb 3 23:49:02 CET 2014

Dne 3. února 2014 23:40 Jaroslav Hajtmar <hajtmar at gyza.cz> napsal(a):
> Dobrý den.
> Omlouvám se za off-topic, ale snad mi někdo poradí...
> Narazil jsem při hledávání starších zdrojáků na problém s konverzído jiného
> kódování. Přiznám se, že jsem to už delší dobu neřešil, protože můj editor
> PSPAD to řeší automaticky. V tuto chvíli mám ale nějaké staré soubory s
> nějakou pošahanou češtinou (ani nevím jakého kódování) a nevím jak je
> rozumně zkonvertovat. Kdysi jsem používal cstocs2, ale momentálně mi nejde
> na mých 64bitových Win7 spustit - hlásí problém s kompatibilitou.

Zřejmě je to starý 16bitový program. Ten běžel naposled ve WinXP.

> Existuje nějaký online nebo offline nástroj, který by šel použít???

Já používám na konverze iconv, možná existuje i windowsová verze. Když
jsem ještě (před mnoha lety) používal OS/2, kde jsem iconv neměl,
nasal jsem si ho v XSLT 2.0. V nouzi ho mohu poskytnout, stačí jen mít
nainstalovaný Saxon verze 8.x a doufat, že má soubor kódování, které
Saxon zná. Stylesheet využívá funkce, které v XSLT 1.0 nejsou.

> Díky Jaroslav Hajtmar

Zdeněk Wagner
http://hroch486.icpf.cas.cz/wagner/