[cstex] dotaz s omluvou

Jiri Vesely jvesely at karlin.mff.cuni.cz
Mon Apr 21 09:00:25 CEST 2014

Omluvam se predem, ze se obracim s "off topic" dotazem na TeXovou
komunitu, ktera je mi blizsi nez jine diskusni skupiny. V nejake matematicke
knizce jsem videl graf, ktery hezky znazornoval casove prekryvy zivota
nekolika vyznamnych matematiku (dulezitych pro specifickou disciplinu).
Obdobi zivota jednotlivych matematiku bylo znazorneno vzdy useckami,
ktere byly umisteny nad sebou (a popsany jmeny), cosi typu

        Hilbert
               Lebesgue
                               ......             Vomacka