[cstex] Dotaz na WinEdt

Miroslav Balda miroslav at balda.cz
Tue Apr 22 21:27:42 CEST 2014

Dne 19.4.2014 10:20, Dalibor Kott napsal(a):

> Dobrý den všem,
>
> omlouvám  se,  mám  jen  dotaz  na  ty z vás, kteří používají k sázení
> textový editor WinEdt (já mám verzi 5.5).
> Něco jsem s ním udělal a ztratilo se mi moje oblíbené a užitečné
> obarvení syntaxe ... tj. např. když jsem vysázel
> \begin{itemize} bla bla \end{itemize},
> tak se krásně celý tento blok podbarvil.
>
> nevíte, kde se to zase znovu nastaví?
>
> Zkoušel jsem hledat a nenašel...
>
> Děkuji
>

> S pozdravem
>
> Dalibor Kott
> e-mail: d.kott at seznam.cz
> [...]

Zdravím všechny

a sděluji, že sice pracuji s WinEdt, ale s verzí 5.6 (příp. 7.1). Pokud
si pamatuji, tak verze 5.5 se od 5.6 příliš neliší.

Obarvování syntaxe se dá nastavit z okna WinEdt klepnutím na *Options*
(třetí pozice zprava). V rozbalené roletě pak se klepne na
*Highlighting*. V podokénku lze pak nastavit podle vlastní vůle takřka
cokoliv ze sedmi podskupin voleb.

Asi nejlepší je však začít s tím nejjednodušším, tj. vybrat z nástrojové
lišty poklepem ikonu obsahující písmeno A "Default Basic Colors" a volbu
potvrdit pomocí tlačítek Apply a OK. Tím by se mělo nastavit obvyklé
obarvování syntaxe.

S pozdravem

Miroslav Balda