[cstex] posunutie vlozenych pdf stran k okrajom

Petr Mikulik mikulik at physics.muni.cz
Wed Sep 18 14:26:47 CEST 2013

> pdfpages ma prilis mnoho parametru, nechtelo se mi je studovat, Proto
> vse resim pomoci \includegraphics, parametrem page=... vybiram stranku
> podle cisla, z pdfpages jsem okoukal prikaz, jak znistit pocet stran v
> dokumentu a udelam si cyklus pomoci plainovske konstrukce \loop ...
> \ifnum ... \repeat.

Muzete zde prosim publikovat makro, ktere vrati pocet stran pdf souboru?

Take jsem uz parkrat resil vkladani stran clanku v pdf a pocet stran jsem do
cyklu musel uvest rucne (cyklus delam pomoci latexovskeho \whiledo z balicku
ifthen).

Misto "roztahovani do strany" jsem ale nakonec pouzil jiny postup - skript
v shellu: pdfko rozsekat na stranky, ty prevest na eps, pustit fixbb
pro orezani bilych okraju (neboli zjisteni spravneho bounding boxu), a teprve
tyto obrazky vkladat do dokumentu, takze pak bude sirka vlozeneho dokumentu
stejna jako sirka stranky.

---
Petr Mikulik