[cstex] posunutie vlozenych pdf stran k okrajom

Petr Olsak petr at olsak.net
Wed Sep 18 14:45:40 CEST 2013

On Wed, 18 Sep 2013, Petr Mikulik wrote:

> Muzete zde prosim publikovat makro, ktere vrati pocet stran pdf souboru?

Zrovna tento problém popisuji v další kapitole TeXu pro pragmatiky, kterou
ještě nemám ve stadiu celkového zveřejnění. Nicméně, vyškubal jsem z ní
tři stránky (podstatné jsou sekce Vkládání externí grafiky a Stránková
montáž pdfTeXem) a umítil provizorně na:

   http://petr.olsak.net/ftp/olsak/tpp/tpp-s.pdf

Zdravím

Petr Olšák