[cstex] posunutie vlozenych pdf stran k okrajom

Zdenek Wagner zdenek.wagner at gmail.com
Tue Sep 17 13:48:07 CEST 2013

2013/9/17 peter knezel <peter.knezel at gmail.com>:
> Vdaka za reakciu, no ked tam necham noautoscale=true, potom pri zvacsovani
> delta (delta=0cm 4cm) sa stranky zmensuju ku kratsim stranem landscape
> dokumentu.
> A ja by som potreboval cisty posun bez zmensovania.
>
> Podarilo sa mi najst riesenie cez ghostscript (ak by to niekoho zaujimalo,
> pripojim riesenie - aj ked si nie som na 100% isty, ci je vseobecne) - ale
> som este stale zvedavy, ci sa to da dosiahnut cisto pomocou latex a
> pdfpages.

pdfpages ma prilis mnoho parametru, nechtelo se mi je studovat, Proto
vse resim pomoci \includegraphics, parametrem page=... vybiram stranku
podle cisla, z pdfpages jsem okoukal prikaz, jak znistit pocet stran v
dokumentu a udelam si cyklus pomoci plainovske konstrukce \loop ...
\ifnum ... \repeat.

Zdeněk Wagner
http://hroch486.icpf.cas.cz/wagner/