[cstex] posunutie vlozenych pdf stran k okrajom

peter knezel peter.knezel at gmail.com
Tue Sep 17 13:34:59 CEST 2013

Vdaka za reakciu, no ked tam necham noautoscale=true, potom pri zvacsovani
delta (delta=0cm 4cm) sa stranky zmensuju ku kratsim stranem landscape
dokumentu.
A ja by som potreboval cisty posun bez zmensovania.

Podarilo sa mi najst riesenie cez ghostscript (ak by to niekoho zaujimalo,
pripojim riesenie - aj ked si nie som na 100% isty, ci je vseobecne) - ale
som este stale zvedavy, ci sa to da dosiahnut cisto pomocou latex a
pdfpages.

S pozdravom,

peter knezel