[cstex] návod pro MikTeX + doména

Zdenek Wagner zdenek.wagner at gmail.com
Sun Sep 8 11:25:15 CEST 2013

Dne 8. září 2013 7:23 Petr Olsak <petr at olsak.net> napsal(a):

> [...]
> nepřipustí nové lidi se současným pohledem na internet.
>
> Ten templářský charakter se projevuje i na obsazeností TeXové konference,
> která by měla být svátkem všech českých TeXistů a měla by být *zejména*
> otevřena novým zájemcům o TeX, kteří by po příjezdu jako první měli dostat
> sborník z konference, jenž se ale nějak nedělá. V letošní TeXové konferenci
> jsem napočítal asi sedm a půl účastníků, kteří již několik desítek let s
> TeXem něco dělají a nic je nepřekvapí. Nové tváře žádné. Počet účastníků:
> smutné. Toto považuji za průvodní jev postupného vyhynutí TeXu v Čechách.

Sborník bohužel není z čeho dělat, protože autoři jen výjimečně dodají
texty. K přednáškám existují pouze abstrakty. Idea byla, že autoři
texty dodají s dostatečným předstihem. Z nich se udělají články do
speciálního čísla Zpravodaje, které bude nahrazovat sborník, a vyjde
tak, aby se účastníkům při příjezdu mohl dát. Texty však autoři
nedodávají...

> Zdravím
>
> Petr Olšák

Zdeněk Wagner