[cstex] návod pro MikTeX + doména

Karol Bujaček k.bujacek at fossilgroup.net
Tue Sep 10 01:27:33 CEST 2013

On 09/08/2013 07:23 AM, Petr Olsak wrote:

> Což tak si nastavit v profilu fóra posílání příspěvků na email?
>
> Zůstat u tohoto starodávného způsobu komunikace, kdy je nutno psát
> subsribe cosi, jen podtrhuje templářský a uzavřený charakter TeXistů,
> kteří mezi sebe nepřipustí nové lidi se současným pohledem na internet.
>
> Ten templářský charakter se projevuje i na obsazeností TeXové
> konference, která by měla být svátkem všech českých TeXistů a měla by
> být *zejména* otevřena novým zájemcům o TeX, kteří by po příjezdu jako
> první měli dostat sborník z konference, jenž se ale nějak nedělá. V
> [...]

Dobry den,

Za templara sa nepovazujem, ale emailove diskusie pred web diskusnym
forom preferujem. Hlavny dovod je, ze prispevky dostavam aj bez toho aby
som musel navstevovat stranky fora, mozem ich mazat a archivovat iba
zaujimave.

Ak by niekto realizoval duplikaciu prispevkov z mailinglistu na web
forum a z web fora do mailinglistu, tak verim, ze by to bolo
uspokojujuce riesenie.

Co si vsak myslim, ze je vacsim problemom, su stranky CSTUG (ach, opat?)
a ich obsahova neprivetivost pre ludi, ktori by sa mozno diskusne
zapojili, ale ani poriadne nevedia ako, a ked vedia, tak mozno len v
tichosti sleduju...
	Mimochodom, stranka <http://www.cstug.cz/diskuze-index.html> obsahuje
dost odkazov na rozne news. Ked na tieto odkazy klikam, tak sa nic
nedeje. Pri pokuse najst informaciu, ako toto u seba sprevadzkovat som
nasiel plno "news", ale ziadne informacie o "news". Teraz ked sa nad tym
zamyslim, tak si vravim, ze som mohol skusit kliknut raz, druhy krat a
potom stranku zavriet.

Mimochodom, zo zvedavosti som sa pozrel, ako sa komunikovalo v
konferencii kedysi. Prezrel som archiv a na obrazku
<http://s24.postimg.org/dphl1oot1/graf.png> je ilustracny prehlad poctu
emailov v danom mesiaci. Mozno celkovo zaujem o TeX upada, mozno ide o
presun diskusii na stranky typu <http://tex.stackexchange.com>, kto vie...

S pozdravom,
Karol Bujacek