[cstex] návod pro MikTeX + doména

Zdenek Wagner zdenek.wagner at gmail.com
Sat Sep 7 22:30:59 CEST 2013

Dne 7. září 2013 20:46 Petr Olsak <petr at olsak.net> napsal(a):

> [...]
>
> Mě osobně by se líbilo, kdyby byly na těch stránkách začátečnické návody
> (ala ten o MikTeXu) a ideální by bylo tam zprovoznit diskusní fórum. Dnes
> lidi, pokud chtějí diskutovat o softwaru, nepoužívají žádné subcsribe cstex,
> ale chtějí přímočaře vyhledat odpovídající stránky a komunikovat.
> Současné starodávné řešení s mailing listem cstex at ... má navíc nevýhodu, že
> se podle tajemných pravidel jen některé emaily kopírují do google přehledu a
> opačně, když někdo napíše na googlí stránky, jen některé takové zprávy se
> zjeví v email listu. Přechod na diskusní fórum by toto řešil.

Tajemná pravidla vytvořil google a nějaký příznivec TeXu náhodou
zjistil, že ten archiv existuje. Na webu CSTUGu je tedy odkaz na
archiv, který není vůbec pod kontrolou CSTUGu. Emailový list má výhodu
v tom, že dostávám maily. Když vidím dotaz, na který umím odpovědět,
odpovím, pokud to již někdo neudělal dříve. Pokud to bude na nějakém
webu, pak to předpokládá, že se na ten web budu muset dívat. Jsem
registrován v několika takových fórech, ale nedívám se do nich každé
čtvrtletí, do některých se dokonce dívám méně než jednou ročně.

> Zdravím
>
> Petr Olšák

Zdeněk Wagner
http://hroch486.icpf.cas.cz/wagner/