[cstex] LaTeXový balík tralala nebo OPmac

Zdenek Wagner zdenek.wagner at gmail.com
Sun Sep 1 22:59:47 CEST 2013

Dobrý večer,

hyperref kromě odkazů umí i vkládání souborů, např. ICC profilu a
metadat v XML. Toto je potřebné, pokud chci mít výsledek splňující
normy PDF/X a PDF/A. Bohužel, hyperref je mamut a některé soubory
zboří. Umíte vložit ICC profil a metadata v XML přímo? Zatím jsem
nenašel čas k tomu, abych to nastudoval.

Dne 1. září 2013 22:31 Petr Olsak <petr at olsak.net> napsal(a):

> Dobrý den,
>
> děkuji za reakce na TPP.

> Právě proto jsem založil stránku OPmac triků
>
>    http://petr.olsak.net/opmac-tricks.html
>
> jako kontrast k LaTeXovým balíčkům "tralala". Idea je řešit další požadavky
> uživatelů OPmac, které by v LaTeXu znamenaly vznik dalšího balíčku,
> jednoduše několikařádkovým návodem na www stránkách. Každý si může
> seškrábnout kód myší a používat. Vzhledem k tomu, že kód má jen pár řádků,
> lze mu i porozumět.

> Budiž, přidal jsem k tomu další dva návody na OPmac-triks.

> [...]

Zdeněk Wagner
http://hroch486.icpf.cas.cz/wagner/