[cstex] TLMGR v TexLive negeneruje formát pdfcsplain.fmt

Řehoř J. Žáček rehor.zacek at gmail.com
Thu Jun 6 16:16:56 CEST 2013

Pane Sojko,
díky moc za analýzu a odpověď. Takže mohu ohlásit, že Vámi navržené řešení funguje.
K Vašim připomínkám:
1. chybu nedělám já, ale TeXLive. Já jsem v něm začátečník, takže jsem si ho nainstaloval a udělal to, co mi instalační rozhraní nabídlo, totiž generování VŠECH formátů, aniž bych to mohl nějak ovlivnit. Nebo lépe řečeno, aniž bych věděl, že mohu něco ovlivnit. Samozřejmě, že všechny potřebovat nebudu, jen plainTeX a XeTeX. Složka TeXLive nyní zabírá úctyhodných 3.7 GByte, což se mi ani trochu nelíbí. Pokud bude odkaz na dokumentaci, nastuduji a zařídím se podle toho.
2. provedl jsem vytvoření fmtutil-local.cnf ve složce texlive\texmf-local\web2c a dal příkaz "tlmgr generate fmtutil". Tím vznikl ve složce "texlive\2012\texmf-var\web2c" modifikovaný soubor fmtutil.cnf, jenž obsahoval na konci ony 3 řádky, o kterých jsme mluvili výše.
3. V tlmgr jsem nechal znovu vytvořit všechny formáty :-) a voila, už to je. Ve složce "texlive\2012\texmf-var\web2c\xetex" vznikl nový pdfcsplain.fmt
4. Mám dotaz, kde získám nové TeXLive 2013? Na http://tug.org/texlive/ je ke stažení dosud pouze verze 2012...
Pokud je vše v pořádku, vytvořím opět nové téma, kde bude popsáno, jak na nápravu této chyby...
Zdraví Řehoř J. Žáček.