[cstex] TLMGR v TexLive negeneruje formát pdfcsplain.fmt

Zdenek Wagner zdenek.wagner at gmail.com
Thu Jun 6 15:01:11 CEST 2013

Ono ještě záleží na tom, zda je TeX Live ve Windows instalováno pro
všechny, nebo jen pro jednoho uživatele, a jestli akce z menu pouští
fmtutil, nebo fmtutil-sys. To se liší hlavně tím, jaké soubory se
používají a kam se ukládají vygenerované formáty. Já jsem to zkusil na
2 linuxových počítačích v TL 2013 (teď jsem uprostřed několika
důležitých TeXových prací, takže odmítám experimentovat s funkční
verzí TL 2012). Na obou linuxových strojích jsem editoval přímo
fmtutil.cnf z distribuce.

BTW: Když se vytvoří dodatečně (tj. až po instalaci)
fmtutil-local.cnf, je nutno ještě spustit

tlmgr generate fmtutil

doufám, že si to pamatuju dobře, podrobnosti jsou v dokumentaci.

Zdeněk Wagner
http://hroch486.icpf.cas.cz/wagner/