[cstex] Problém s makrem XeVlna

Řehoř J. Žáček rehor.zacek at gmail.com
Tue Jun 4 13:15:28 CEST 2013

Dobré poledne,
pane Wagnere, velice díky za odpověď. Mám jednu připomínku: zkuste si pohrát s Vaším nastavením jazyka na google groups. Zdá se mi, že máte nastavený jazyk nějak chybně a Vaše odpovědi se téměř nedají rozlousknout. Musím je číst v prohledávatelném archivu konference http://lists.felk.cvut.cz/pipermail/cstex/2013-June/thread.html#start, kde to je v pořádku.
Já jsem původně měl jazyk nastavený na češtinu, ale skoro nic jsem v konferenci na google groups nepřečetl. Po nastavení jazyka na angličtina US je vše v pořádku, vyjma Vás. Pana Olšáka čtu naprosto s přehledem.
Či je chyba na mé straně?
Řehoř J. Žáček.