[cstex] Program vlna

Jaroslav Hajtmar hajtmar at gyza.cz
Mon Jun 3 18:30:22 CEST 2013

Dobrý den.
Používám běžně a dlouhodobě program "vlna" pana Olšáka (verze 1.2 z roku
1995) při práci s ConTeXtem i LaTeXem (včetně Luaverzí).
Používám to s věcmi z TeX Live od verzí myslím 2009, nyní mám verzi
2012. Veškeré kódování mám dnes již UTF-8 a zatím jsem nenarazil na
případ, že by to nefungovalo.
Program Vlna volám přímo z textového editoru PSPAD a volám jím vlastně
dávku vlnkuj.bat, ve které je příkaz:
vlna.exe -v KkSsVvZzOoUuAaIi %1, kde se za parametr dosazuje název souboru.

Když ale nad tím teď tak přemýšlím, musím uznat, že občas musím tu dávku
volat i několikrát (nevím z jakého důvodu to někdy napoprvé neproběhne)
- mám na to nastavený HOTKEY. Možná je to ale v mém případě dáno
chováním a nastavením mého textového editoru...

Zdraví J.Hajtmar