[cstex] Program vlna

Kuben Jaromír jaromir.kuben at unob.cz
Mon Jun 3 17:01:52 CEST 2013

Dobrý den.

Předpokládám, že jde o verzi od Petra Olšáka. Hádal bych, že problém bude ve vstupním kódování. Nevím, jestli
byla nějaká verze pro UTF-8. Každopádně byla binárka pro windows, a pro linux. Já jsem si překompiloval verzi pro OS/2 (doplněnou o některá latexová okolí a se zvětšenou pamětí, jednou mi to totiž bez varování uřízlo soubor). Defaultní nastavení se týka předložek a spojek, které jsou přivázány. Změnit se to dá pomocí parametru při volání, jak jste si asi přečetl. Ale domnívám se, že se předpokládalo osmibitové kódování.

Púvodní verze Petra Olšáka byla pro linux a ISO 8859-2. Někdo to musel zkompilovat pro windows. V originální dokumentace se píše:

Instalace v DOSu:

1) Převedení textových souborů z ISO 8859-2 do správného kódování
   (například programem cstocs).
2) S vhodným překladačem a při troše štěstí lze dále postupovat jako v UNIXu
   (například s gcc a několika UNIXovými utilitami).

Nevím, jestli je nutné osmibitové kódování. Zda to jde pro UTF-8, Vám musí poradit někdo jiný.

Zdraví
              Jaromír Kuben