[cstex] Program vlna

Řehoř J. Žáček rehor.zacek at gmail.com
Mon Jun 3 10:28:32 CEST 2013

Dobrý den,
páni kolegové, omlouvám se, pokud tu duplikuji problém, již dávno řešený a třeba vyřešený, ale hledal jsem v tématech této diskuse a nepovedlo se mi najít to, co hledám.

Řeším použití programu "vlna" na dodání vlnek po jednoslabičných českých předložkách. Studoval jsem dokumentaci k programu a zdá se mi, že stačí použít příkaz:
vlna vstupni_soubor.tex
a výstupem činnosti programu bude patřičně modifikovaný soubor "vstupni_soubor.tex". Toto se však neděje. Kde může být problém?
Upřesňuji, že vstupní soubor je v kódování UTF-8 a program vlna pouštím bez jakýchkoliv přepíančů, neboť z dokumentace mi vyplynulo, že by měl fungovat i v defaultovém nastavení dobře.
Předem děkuji za reakce a případnou pomoc.
Řehoř J. Žáček.