[cstex] Footnoterule

Milan Vancura milan at ucw.cz
Fri Jan 11 14:32:35 CET 2013

> Nechci zakládat nějakou flame diskusi a dost mě mrzí, že stále
> cítíte potřebu vést spor na linii LaTeX vs. plain.

Ano, mnohem užitečnějši než takovéto potřeby přesvědčit celý svět by bylo
stvořit katalog těch LaTeXových balíčků včetně údajů jako které se spolu
nesnáší, jaké nejsou počeštěné atp. - aby se v tom mohl někdo vyznat narozdíl
od toho chaosu, co je teď.

Popravdě, toto je jedna z prvních věcí, co bych očekával na stránkách CSTUGu,
aby byl hoden svého jména. Takovéto spory o "jediný správný formát" spíš
vypadají na CSTEADG (EAD: Endless Academic Discussions) a co znamená/-alo 'U'
už vědí jen pamětníci.

Milan Vančura