[cstex] Footnoterule

Luboš Kloc kloc at ipm.cz
Fri Jan 11 12:34:09 CET 2013

Dne 11.1.2013 10:05, Petr Sojka napsal(a):

> po uvaze, ze jediny rozdeleny (split) plovouci objekt (insert)
> na strance je zbytek poznamky pod carou je implementace i v vystupni
> rutine LaTeXu na par radku (viz dokumentace footmisc).
> na rozdil od [cs]plainoveho programovani reseni "od korenu" znovu
> je u zadanych reseni v LaTeXu po triceti letech uzivani
> vysoka pravdepodobnost, ze nebude potreba znovunalezat kolo.
> v tom byl Vas instinkt spravny.
>
> S pozdravem
> Petr Sojka

Nechci zakládat nějakou flame diskusi a dost mě mrzí, že stále cítíte
potřebu vést spor na linii LaTeX vs. plain.
Ale když už jste to otevřel:

- Je otázkou, zda by implementace těch pár řádků do výstupní rutiny
plainu nebyla rychlejší než hledání toho pravého balíčku mezi stovkami
jiných a studium jeho dokumentace.

- Je otázkou, zda by se paní Vetrovcová musela ptát čtyřikrát, kdyby
hledala řešení v plainu.

Každý z formátů má výhody a nevýhody a každý je pro někoho jiného.
Nechte plain plainistům a nesnažte se zahnat všechny uživatele TeXu pod
jeden formát, stejně se vám to nepodaří.

S pozdravem,

Luboš Kloc