[cstex] csplain v TeXlive

Zdenek Wagner zdenek.wagner at gmail.com
Fri Feb 15 10:34:35 CET 2013

Dne 15. února 2013 8:58 Petr Olsak <petr at olsak.net> napsal(a):

> Spíše jste asi měl na mysli ,,nefunguje``

> Ano. Má umět UTF8 vstup.
>
> Přesně o tom jsem psal, že není záruka, jak se povede
> tlmgr update --all.
>
> Já jsem o vánocích dělal testy na TeXem nepolíbeném počítači a tyto testy
> vyšly OK. Je mi zcela jasné, že na TeXem políbeném počítači se mohou dít
> roztodivné věci často závislé na stupni rozvrtanosti toho původního polibku
> a tudíž výsledek takového testu by byl irelevantní. Mohl by být jednak
> false-positive ale taky true-neative.

Abych nemusel číst dokumentaci, můžete mi napsat, jaký test má být
nainstalován v TeX Live, kterým mohu ověřit, že se vše nainstalovalo
správně? Případně kde najdu nějaký testovací soubor? cstrip.tex jsem v
TL nenašel, ale možná je v adresáři, který TeX běžně nevidí. Klidně si
vymažu svůj csplain, abych mohl otestovat, zda mi update proběhl
dobře.

> Já nebudu dohledávat, proč aktualizace, jak ji popisuje pan Hajtmar,
> nefunguje. Jednak do technikálií TeXlive nevidím a druhak se domnívám, že
> mohou existovat desítky důvodů souvisejících právě s tím stupněm
> rozvrtanosti, o kterém píši výše.

Pokud je vše v TL uděláno dobře, stále je možnost, že během instalace
nastanou síťové problémy, takže se stáhne jen část balíčků a update se
neprovede, aby nevznikla polovičatá nefunkční verze.

> Report do TeXlive by měl smysl jen tehdy, když by někdo dokázal na své
> instalaci přesně (na technicky low level úrovni) analyzovat, proč to
> nefunguje a z té analýzy by vyplynulo, že je to jednoznačně nějaká chybka v
> TeXlive. Já to dělat nebudu.

Tohle rád udělám.

> Zdravím
>
> Petr Olšák