[cstex] csplain v TeXlive

Jaroslav Hajtmar hajtmar at gyza.cz
Fri Feb 15 09:34:54 CET 2013

V tom případě mne velmi těší, že jsem napomohl lidstvu prospěšnému
zásadnímu zjištění, a to, že: "Foukáním tabákového dýmu do umyvadla
zlato nevzniká ..." a tím lidstvu opětovně ukázal, že je to slepá
ulička, a že: ".. tudy cesta nevede ..." ... :-)
(Cimrmanologové mi jistě prominou jisté nepřesnosti ... )

Každopádně i tak mají ode mne tvůrci TeXlive2012 pochvalu za možnost
používat TeX bez nutnosti nějaké problematické instalace ve Woknech ...

Zdraví J.Hajtmar