[cstex] csplain v TeXlive

Jaroslav Hajtmar hajtmar at gyza.cz
Fri Feb 15 07:49:32 CET 2013

Dobrý den.
Nevím, zda to souvisí s tímto vláknem, ale zkusil jsem dle návodu pana
Wagnera updatovat svou verzi TL2012, kterou jsem instaloval někdy v
listopadu 2012 a pokusil se od začátku řešit můj problém s kódováním
(viz vlákno
[cstex] OFF TOPIC - Vyřešeno: Problém s kódováním souboru (různé znakové
sady pohromadě???)

Udělal jsem to tak, že jsem soubory csplain.fmt a pdfcsplain.fmt, které
jsem manuálně předtím vygeneroval dle návodu na
http://petr.olsak.net/ftp/cstex/doc/cstexman.pdf (str. 19) odmazal a
novou kompilací makra pana Olšáka se pokusil zjistit, zda defaultně po
aktualizaci TeXlive2012 je CsPlain schopen pracovat s UTF8 (nevím ovšem
v tuto chvíli, zda tomu tak má opravdu být).

Test bohužel dopadl tak, že překódování do UTF8 se nezdařilo. Když jsem
znovu ručně vygeneroval formát CsPlainu a pdfCsPlainu (a umístil je v
adresáři spolu s makrem conv pro konverzi a spolu s konvertovaným SQL
souborem) tak po kompilaci následně proběhlo vše již opět OK.

Píši to jen proto, abych umožnil panu Olšákovi dohledat se toho, jak
aktualizace CsPlainu po update TL2012 funguje (tuším, že jsem
zaznamenal, že by defaultně měl CsPlain a pdfCsPlain UTF8 podporovat ...)

Zdraví J.Hajtmar