[cstex] csplain v TeXlive

Petr Olsak petr at olsak.net
Fri Feb 15 07:18:56 CET 2013

On Thu, 14 Feb 2013, Zdenek Wagner wrote:

> Pro funkčnost tlmgr update -all je nutno splnit dvě podmínky:
> příkaz
>
> tlmgr update -self -all
>
> tlmgr ví, které formáty je nutno po aktualizaci vygenerovat znovu, a
> provede to automaticky.

Pochopitelně, že po aktualizaci se vygenerují formáty znovu. Ovšem otázka
zní, zda skripty a konfigurační soubory, které jsou v jádru TeXlive a
které řídí toto vygenerování, budou také upgradovány. Je potřeba
poctivěji číst, co jsem napsal.

Pokud tyto konfigurční soubory nebudu upgradovány nebo pokud budou
někde existovat uživatelské kopie, které mají přednost, tak pravděpodobně
vznikne nesprávně vygenerovaný csplain. Tak hluboce do TeXlive nevidím a
netestoval jsem to.

Zdravím

Petr Olšák