[cstex] csplain v TeXlive

Zdenek Wagner zdenek.wagner at gmail.com
Thu Feb 14 23:14:30 CET 2013

Dne 14. února 2013 22:56 Petr Olsak <petr at olsak.net> napsal(a):

> Ano, od vánoc je vše připraveno, odzkoušeno, překontrolováno.

> Není třeba nic doinstalovat ani dogenerovat :-).
>
> Netuším ale, co udělá tlmgr update --all v případě, že máte TeXlive z
> listopadu nebo starší. Určitě instaluje poslední verzi csplainu, ale jak se
> vyrovná s upgradem skriptů pro generování formátů a s dalšími vychytávkami,
> to nevím. Já to testoval ,,na zelené louce`` a tam proběhlo vše OK.

Pro funkčnost tlmgr update -all je nutno splnit dvě podmínky:

1. Mít TeX Live 2012 (verze se kontroluje)

2. Pokud počáteční instalace proběhla z DVD, je nutno přepnout
repository tímto příkazem:
tlmgr option repository http://mirror.ctan.org/systems/texlive/tlne

Pokud mezitím došlo k významné změně v infrastruktuře (zejména v
tlmgr), je nutno nejprve aktualizovat tlmgr příkazem

tlmgr update -self

Pokud je to ten případ, tlmgr to pozná a řekne si. Ve Windows to musí
být uděláno takto vzhledem k tomu, že Windows si zamykají soubory. V
unixových systémech lze provést obojí současně, takže je možno použít
příkaz

tlmgr update -self -all

tlmgr ví, které formáty je nutno po aktualizaci vygenerovat znovu, a
provede to automaticky.

> Zdravím
>
> Petr Olšák

Zdeněk Wagner