[cstex] csplain v TeXlive

Jaroslav Hajtmar hajtmar at gyza.cz
Thu Feb 14 22:42:42 CET 2013

Dobrý den.
Díky za důležité informace.
Já mám svoji instalaci TeXlive už docela dlouho (podle datumu vytvoření
složky to bylo 22.11.2012), takže jsem ještě nezachytil instalaci
TeXlive, která by vše potřebné zahrnovala.
Mám rozumět Vašemu vyjádření tak, že pokud bych instaloval TL2012 dnes
prostřednictvím online instalace, tak by už bylo vše (pokud jde o
CsPlain) v pořádku a k přímému použití?

Nebo bude potřeba ještě něco doinstalovávat či samostatně manuálně
generovat?

Zdravím
J.Hajtmar