[cstex] csplain v TeXlive

Petr Olsak petr at olsak.net
Thu Feb 14 22:56:41 CET 2013

On Thu, 14 Feb 2013, Jaroslav Hajtmar wrote:

> Dobrý den.
> Díky za důležité informace.
> Já mám svoji instalaci TeXlive už docela dlouho (podle datumu vytvoření
> složky to bylo 22.11.2012), takže jsem ještě nezachytil instalaci TeXlive,
> která by vše potřebné zahrnovala.
> Mám rozumět Vašemu vyjádření tak, že pokud bych instaloval TL2012 dnes
> prostřednictvím online instalace, tak by už bylo vše (pokud jde o CsPlain) v
> pořádku a k přímému použití?

Ano, od vánoc je vše připraveno, odzkoušeno, překontrolováno.

> Nebo bude potřeba ještě něco doinstalovávat či samostatně manuálně generovat?

Není třeba nic doinstalovat ani dogenerovat :-).

Netuším ale, co udělá tlmgr update --all v případě, že máte TeXlive z
listopadu nebo starší. Určitě instaluje poslední verzi csplainu, ale jak
se vyrovná s upgradem skriptů pro generování formátů a s dalšími
vychytávkami, to nevím. Já to testoval ,,na zelené louce`` a tam proběhlo
vše OK.

Zdravím

Petr Olšák