[cstex] csplain v TeXlive

Petr Olsak petr at olsak.net
Thu Feb 14 22:30:51 CET 2013

On Thu, 14 Feb 2013, Jaroslav Hajtmar wrote:

> Dobrý den.
> Soukromě jsem konzultoval svůj problém s panem Olšákem  - nezdálo se mu, že
> by jeho řešení nefungovalo...
>
> 1. Stáhnul jsem od pana Olšáka soubor
> http://petr.olsak.net/ftp/cstex/base/csplain.tar.gz, který jsem rozbalil do
> Po ukončení skriptu byl ve výstupním SQL souboru text kódovaný UTF8...
> Vše tedy funguje přesně tak jak pan Olšák napsal.

Jsem rád, že to řešení nakonec funguje. Vzhledem k tomu, že pan Hajtmar
popisuje, že musel něco manuálně instalovat, doplním následující
informace:

V prosinci po dohodě s Karl Berrym byl zařazen nový csplain do TeXlive. O
vánocích jsem pak provedl kompletní a hloubkový test instalace nového
TeXlive a vše proběhlo OK včetně automatického a správného vygenerování
csplainu na konci instalace a včetně propojení nových metrik fontů. Dále
Karl Berry zřejmě propojil nějakým automatem soubory csplain.tar.gz atd.
vystavované na mém www serveru s TeXlive, takže kdykoli udělám změnu, do
jednoho až dvou dnů se tato změna promítne do instalačních souborů typu
csplain.tar.xz rozprostřených po mirrorech TeXlive po celém světě. Z
těchto mirrorů to pak instaluje instalační manager TeXlive. Například 10.
února jsem provedl upgrade OPmac a 11. února už existoval nový TeXlivácký
csplain.tar.xz, který obsahoval upgradovaný OPmac.

Věřím, že na základě toho problémy se starými verzemi csplainu, které
ještě neumí UTF8, časem vymizí.

Zdravím

Petr Olšák