[cstex] Prosba o pomoc

Zdenek Wagner zdenek.wagner at gmail.com
Wed Dec 25 13:34:10 CET 2013

Zřejmě se budete muset zeptat svého předchůdce. CTAN takový font nezná
a Google mi také nepomohl. Chyba je tedy v tom, že to není běžně
dostupný font.

TeX pracuje s fonty tak, že se nejprve podívá do mapovacích souborů,
kde najde vazbu mezi jménem pro TeX a jménem postscriptového nebo
systémového fontu. Pokud v mapovacích souborech taková informace není,
předpokládá, že je to bitmapový metafontový font a pokusí se ho
vygenerovat. Když nenajde metafontový zdroják, nahlásí přesně tu
chybu, kterou vidíte.

Dne 25. prosince 2013 13:10 Dalibor Kott <d.kott at seznam.cz> napsal(a):

> Dobrý den a přeji všem krásný zbytek Vánoc :-)
>
> Jmenuji se Dalibor Kott, jsem takový věčný TeX začátečník, ač již TeX
> ve své učitelské praxi používám již bezmála 15 let...
>
> Kromě  jiného  sázím  časopis  Učitel matematiky a narazil jsem teď na
> problém s obálkou, přesněji - asi s fontem.
>
> Chtěl  jsem  vygenerovat  titulní  stránku  s  názvem  časopisu  a můj
> předchůdce používá pro vysázení mimo jiné font "tib"
> příkazem
>
> \font\tenbf  tib at 13pt
>
> a zřejmě ho můj TeX nemůže najít - dává hlášku viz příloha

> [...]

Zdeněk Wagner
http://hroch486.icpf.cas.cz/wagner/