[cstex] Prosba o pomoc

Petr Sojka sojka at fi.muni.cz
Fri Dec 27 16:03:49 CET 2013

On Wed, Dec 25, 2013 at 01:10:47PM +0100, Dalibor Kott wrote:
Dobrý den a přeji všem krásný zbytek Vánoc :-)

> Kromě  jiného  sázím  časopis  Učitel matematiky a narazil jsem teď na
> problém s obálkou, přesněji - asi s fontem.
>
> Chtěl  jsem  vygenerovat  titulní  stránku  s  názvem  časopisu  a můj
> předchůdce používá pro vysázení mimo jiné font "tib"
> příkazem
>
> \font\tenbf  tib at 13pt
>
> a zřejmě ho můj TeX nemůže najít - dává hlášku viz příloha
>
> Můžete mi prosím poradit, jak to mohu "rozchodit"??

Váš předchůdce používal komerční Times od Y&Y
(metriky viz http://www.filewatcher.com/m/tib.tfm.2948-0.html)
Buď si fonty zakupte a instalujte nebo použijte náhražku
z TeX Gyre (http://www.gust.org.pl/projects/e-foundry/tex-gyre/)
jehož vývoj byl podpořen CSTUGem a další podpora jejich vylepšení
je rozpočtována CSTUGem i na letošek.
Rodinu Times nahraďte fonty Termes
http://www.gust.org.pl/projects/e-foundry/tex-gyre/termes/index_html

S pozdravem