[cstex] Prosba o pomoc

Dalibor Kott d.kott at seznam.cz
Wed Dec 25 13:10:47 CET 2013

Dobrý den a přeji všem krásný zbytek Vánoc :-)

Jmenuji se Dalibor Kott, jsem takový věčný TeX začátečník, ač již TeX
ve své učitelské praxi používám již bezmála 15 let...

Kromě  jiného  sázím  časopis  Učitel matematiky a narazil jsem teď na
problém s obálkou, přesněji - asi s fontem.

Chtěl  jsem  vygenerovat  titulní  stránku  s  názvem  časopisu  a můj
předchůdce používá pro vysázení mimo jiné font "tib"
příkazem

\font\tenbf  tib at 13pt

a zřejmě ho můj TeX nemůže najít - dává hlášku viz příloha

Můžete mi prosím poradit, jak to mohu "rozchodit"??

Moc děkuji

S pozdravem

Dalibor Kott
e-mail: d.kott at seznam.cz