[cstex] ConTeXt, čeština a kerningové páry

Jaroslav Hajtmar hajtmar at gyza.cz
Wed Dec 11 22:55:52 CET 2013

Dobrý den.
Asi to opravdu souvisí s dělením slov. Napadlo mne "zakázat" rozdělení
slova LAVABIT a pak už to funguje OK.

\mainlanguage[cz]

\hyphenation{LAVABIT}

\starttext
AV ZASTAVÍ DOPRAVY % Správný kerning

LAVABIT ZPRAVODAJSTVÍ  PŘEDSTAVOVAL NAVŠTÍVILI % tohle je špatně
\stoptext

Řekl bych, že je to BUG, ale nikdo si toho nevšimnul díky všem těm
velkým písmenům v celé větě, což asi málokdo napíše :-).
Prosím tímto Tomáše Hálu, aby to reportnul vývojářům ConTeXtu.

Zdraví J.Hajtmar