[cstex] Web CSTUG - dalsi vyvoj (bylo: oznameni: TeX pro pragmatiky, dalsi vyvoj)

Zdenek Wagner zdenek.wagner at gmail.com
Thu Aug 29 11:03:26 CEST 2013

Dne 29. srpna 2013 10:00 Petr Olsak <petr at olsak.net> napsal(a):

> [...]
> udělat nemohu, protože nevím všechno: například o MS Windows
> (a s tím spojený MikTeX) jsem nikdy v životě pořádně nezavadil.
> Takže návod na instalaci a výhody tohoto řešení (MikTeX) pochopitelně nemohu
> napsat.
>
> Taky je mi jasné, že pokud bych něco takového vytvořil, CSTUG by to měl být
> schopen dále udržovat v aktuálním stavu. A to by výstup mé práce nesplňoval.
> To je zřejmě důvod, proč oni si nejprve (už několik let) kladou otázku po
> technickém zabezpečení a pak (doufám) začnou řešit naplnění obsahu.

Ono to není tak jednoduché. Když se na FIMU kupoval nový server a
CSTUG do něj koupil 2 disky a za odměnu dostal virtuální mašinu, Yenya
Kasprzak po mně chtěl seznam lidí, kteří mají mít přístup (a například
právo editovat webové stránky). Od výboru jsem tedy dostal seznam
osob, přístup jim byl nastaven, ale ukázalo se, že HTML jsem ochoten
editovat pouze já. Někteří členové řekli, že by web editovali, pokud
by nemuseli psát HTML, ale měli to v nějakém redakčním systému. Celou
tuto technickou věc tedy děláme v naději, že když nepočítám sebe,
protože na skutečnou správu obsahu webu již nemám čas, vznikne po
zavedení redakčního systému neprázdná množina editorů webu. Ale je
možné, že i pak bude množina editorů průzdná a jen vložíme peníze do
tvorby něčeho, co se nakonec stejně nepoužije. Budoucnost ukáže.

Adresa www-admin at cstug.cz vede na mě, protože ji nikdo jiný nechtěl a
někam to dojít musí. Dělám nejnutnější drobné změny, protože více už
nestíhám.

Zdeněk Wagner
http://hroch486.icpf.cas.cz/wagner/