[cstex] Web CSTUG - dalsi vyvoj (bylo: oznameni: TeX pro pragmatiky, dalsi vyvoj)

Zdenek Wagner zdenek.wagner at gmail.com
Wed Aug 28 16:24:15 CEST 2013

Dne 28. srpna 2013 16:11 Vit Zyka <vit.zyka at gmail.com> napsal(a):
> [...]
Dobrý den,

administrativní rozhraní se naštěstí podařilo realizovat. Jako snad
každý nový program má ještě své drobné mouchy, ale ty jsou operativně
řešeny. Problém s webem nevyřeší profesionální webdesigner. Od něj
můžeme dostat CSS (možná lepší, než udělal T. Hála, možná ne), SW
systém, který možná nebude fungovat na Linuxu, tj. budeme muset platit
windowsový hosting, může nám poradit se strukturou, ale nenaplní
obsah. Situace je už více než půl roku taková, že máme pracovní stroj
s redakčním systémem a novými CSS, do nichž je nutno překlopit obsah
(a vyčistit přitom staré nefunkční odkazy). Člověk, který to zařídil,
se tváří, že nechce dohodnuté peníze ani za práci, kterou již udělal.
Pokusím se zjistit, na čem to vlastně vázne.

> [...]
> všem členům: starým, novým a dokonce i těm potenciálním, které nefunkční web
> odradí.
>
> Profesionální řešení se již jednou hledalo. Odhad oslovené firmy se ale
> Výboru zdál vysoký (snad okolo 200 KKč, opravte mně případně někdo). V
> kontextu výše uvedeného se mě toto rozhodnutí jevilo jako úzkoprsé. Ale
> nějak jsem cítil, že vedle těch, kteří se zasloužili o vydělání těch peněz
> na EuroTeXu 1992, nemám tak moc co mluvit o jejich využití. Byla to chyba.
>
> Nicméně problém i otázka je tu stále. Nebylo by tedy rozumné začít ty peníze

Zdeněk Wagner
http://hroch486.icpf.cas.cz/wagner/