[cstex] Web CSTUG - dalsi vyvoj (bylo: oznameni: TeX pro pragmatiky, dalsi vyvoj)

Vit Zyka vit.zyka at gmail.com
Wed Aug 28 16:11:31 CEST 2013

On 27.8.2013 9:16, Procházka Lukáš Ing. - Pontex s. r. o. wrote:
> ad web CSTUG:
>
> IMHO - asi by to chtělo "vyčlenit" peníze profesionálnímu webdesignerovi
> "s citem pro typografii" a nechat stránky udělat zakázkově (*z grantu?*).

Dobrý den,

není asi překvapením, že toto téma bylo častou náplní schůzí výboru
minimálně v době, kdy jsem byl jejím členem. Vyčítám si, že jsem
nedokázal dostatečně jednoznačně a nahlas formulovat následující otázku,
která mně v této souvislosti neustále napadala:

Existuje jediný reálný účel, pro který bychom chtěli vynaložit významnou
část korun, které má Sdružení na kontě (vzpomínám-li si dobře asi 700
KKč), který by byl důležitější než webové stránky a administrátorské
rozhraní?

Já takový důvod nenacházel. Proto mně připadalo rozumné - ač se považuji
za člověka nerozhazovačného - klidně značnou část těch peněz k takovému
účelu použít. Připadalo mně, že by to bylo přesně v duchu Stanov a
sloužilo by všem členům: starým, novým a dokonce i těm potenciálním,
které nefunkční web odradí.

Profesionální řešení se již jednou hledalo. Odhad oslovené firmy se ale
Výboru zdál vysoký (snad okolo 200 KKč, opravte mně případně někdo). V
kontextu výše uvedeného se mě toto rozhodnutí jevilo jako úzkoprsé. Ale
nějak jsem cítil, že vedle těch, kteří se zasloužili o vydělání těch
peněz na EuroTeXu 1992, nemám tak moc co mluvit o jejich využití. Byla
to chyba.

Nicméně problém i otázka je tu stále. Nebylo by tedy rozumné začít ty
peníze (rozumně) používat?

Zdraví
Vítek Zýka