[cstex] oznameni: TeX pro pragmatiky, dalsi vyvoj

Jaroslav Hajtmar hajtmar at gyza.cz
Fri Aug 23 08:45:15 CEST 2013

Dobrý den.
Pane Olšáku, nenechte se odradit aktuálním "tichem po pěšině" ... Mnoho
lidí skupinu sleduje možná tak trochu z povzdálí, nicméně bedlivě ...
Jsou v ní cenné informace...

Kniha si jistě své čtenáře najde, stejně jako si našly TBN a TST. Pokud
by byla v tištěné podobě, tak Vám zaručuji, že bych si ji stoprocentně
koupil, byť jak už tady několikrát zaznělo - taky už nejsem v tuto
chvíli úplně tak cílová skupina.

Občas plain používám pro předělávky nějakých svých starých věcí a múžu
potvrdit to co tady taky už zaznělo, a to, že pokud bych měl Váš nástroj
OPmac k dispozici dříve, tak bych se možná dnes ani nezabýval ConTeXtem...
Myslím, že plainTeX si své uživatele najde - byť asi rozvoj systému do
jisté míry závisí na počtu jeho příznivců. V tuto chvíli se mi jeví jako
důležité, že je tam zmínka i o LuaTeXu ... pokud půjdou vkládat do
zdrojového kodu kousky Luakódu, bude to pro řadu uživatelů motivující ....

Původní text TPP jsem zběžně prolistoval a zamáčknul slzu, že jsem něco
takového pro studium neměl před mnoha lety, kdy jsem se snažli najít k
TeXu cestu přes různé materiály typu DOOB (?? nebo se pletu??) atd..

Hodně trpělivosti s (někdy pro Vás možná nevděčnou) TeXovou komunitou
Vám přeje
Jarda Hajtmar