[cstex] oznameni: TeX pro pragmatiky, dalsi vyvoj

Robert Marik marik at mendelu.cz
Thu Aug 22 14:53:40 CEST 2013

Dobrý den,

děkuji za informace o užitečné knize, mailing list čte určitě dost
lidí, ale možná se (podobně jako já) cítí málo kvalifikovaní dávat
rady. Mne napadlo jenom zvážit zmínku o eTeXu a luaTeXu, které jsou už
myslím běžně používané.

Jinak se příliš necítím být cílovou skupinou - používám LaTeX, protože
Elsevier a spol chtějí LaTeX. ne-LaTeX používám třeba pokud si
potřebuji něco doprogramovat, ale potom nahlížím do TBN.

Pěkný den

Robert Mařík