[cstex] oznameni: TeX pro pragmatiky, dalsi vyvoj

Michal Zarnay michal.zarnay at fri.uniza.sk
Fri Aug 23 06:50:47 CEST 2013

Dobrý deň vospolok,

pán Olšák,
  ja som za posledných 5 rokov napísal niekoľko odborných článkov a
prezentácií pomocou LaTeX-u. K TeX-u som sa zatiaľ nedostal. Asi aj preto,
že ho považujem za nástroj pre pokročilejších typografov, ktorým nestačí
LaTeX. Možno k tomu časom dospejem, ak si nájdem čas, čo je v dnešnej
dobe najcennejší zdroj.

Na text knihy som sa pozrel zbežne a myslím si, že pre mňa poskytuje
zaujímavé témy a nič mi tam nechýba. Mám rád kvalitnú prácu, preto budem
rád, keď tú knihu pre nás, neznalcov TeX-u, dokončíte. Zvýšite tým aj moju
motiváciu niekedy sa na TeX pozrieť.

Držím palce a ďakujem.
Michal Žarnay