[cstex] vstupni kodovani csplainu, prosim o nazor

Zdenek Wagner zdenek.wagner at gmail.com
Mon Oct 15 14:01:43 CEST 2012

Dne 15. října 2012 13:47 Petr Olsak <petr at olsak.net> napsal(a):

> Vážení kolegové,

Výborně!

> [...]
>   nebudou součástí generovaného formátu (volitelně je může uživatel načíst
>   v dokumentu pomocí \input). Makra řeší jednoduchou strukturu v dokumentu,
>   verbatim prostředí, odkazy, obsah atd. tak, jak to osobně používám.
> * Zveřejním nové dokumenty a makra csplainu zde na tomto listu, abyste to
>   mohli případně připomínkovat.
> * Za součinnosti s někým v CSTUGu (asi pana Wagnera) požádám tvůrce
>   TeXlive, aby aktualizovali csplain podle toho, co jsem napsal výše.
> * Požádám tvůrce TeXlive, aby cslatex označil významně jako zastaralý.

Můžete upravit cslatex.ini tak, aby se to psalo do logu? Nejde jen o
TeX Live, ale i o MiKTeX. Zastaralost by měla být pokud možno
konzistentní ve všech distribucích. Myslím si, že tvůrcům TeX Live je
úplně jedno, co si s cslatexem uděláme, takže takovou úpravu
cslatex.ini přijmou.

Zdeněk Wagner
http://hroch486.icpf.cas.cz/wagner/