[cstex] vstupni kodovani csplainu, prosim o nazor

Palinux - P.Kučerák. palinux at orangemail.sk
Sat Oct 20 11:24:32 CEST 2012

Ďakujem pánovi Olšákovi za tento návrh aj za práci na rozvoji Texu a CsPlainu, aj p. Wagnerovi za pomoc a rady, aj všetkým ktorí prispeli do diskusie.
 Mne sa to nepodarilo, a v poslednej dobe som sa aj málo dostal k práci v TeXu.
Veľmi sa mi páči aj myšlienka doplnenia makier pre verbatim, obsah a pod.
Súhlasím že UTF-8 je pokrok. Dúfam ale, že ostane možnosť použiť aj
jedno-bajtové kódovania CP1250, ISO 02,... To budem asi ešte potrebovať.
Ďakujem a prajem veľa úspechov v ďalšom rozvoji.

Pavol Kučerák