[cstex] vstupni kodovani csplainu, prosim o nazor

Petr Olsak petr at olsak.net
Mon Oct 15 13:47:58 CEST 2012

Vážení kolegové,

děkuji za názory k mé otázce. Děkuji také za rozšíření té otázky o
zamyšlení o dalších součástech CSTeXu, zejména existence cslatexu, a
o debatu nad aktuálností veřejně dostupné dokumentace CSTeXu na webu.

Na základě těchto názorů a připomínek jsem se rozhodl, že začnu u sebe a
provedu toto:

* Pokusím se aktualizovat dokumentaci CSTeXu, která je na mých www
   stránkách, přičemž neaktuální dokumentaci odsunu na propadliště dějin.
* Odstraním z csplainu soubory czech.sty a slovak.sty. Stejně tyto
   soubory v csplainu nic neřeší a jsou tam jen pro cslatex.
* Sestavím novou aktuální dokumentaci k csplainu, ve které se předpokládá
   implicitní vstupní kódování UTF-8.
* Na základě toho vypiluji některé soubory v csplainu, aby vše odpovídalo
   té dokumentaci.
* Přidám do csplainu soubor maker, která budou součástí distribuce, ale
   nebudou součástí generovaného formátu (volitelně je může uživatel načíst
   v dokumentu pomocí \input). Makra řeší jednoduchou strukturu v dokumentu,
   verbatim prostředí, odkazy, obsah atd. tak, jak to osobně používám.
* Zveřejním nové dokumenty a makra csplainu zde na tomto listu, abyste to
   mohli případně připomínkovat.
* Za součinnosti s někým v CSTUGu (asi pana Wagnera) požádám tvůrce
   TeXlive, aby aktualizovali csplain podle toho, co jsem napsal výše.
* Požádám tvůrce TeXlive, aby cslatex označil významně jako zastaralý.
* Vypadnou mi z toho asi nové texty, které nabídnu do Zpravodaje CSTUGu.

Tyto mé aktivity očekávám, že proběhnou zhruba do měsíce. Kromě toho si
budu držet palec, že CSTUG něco udělá se svými www stránkami. Uvidíme...

Zdravím

Petr Olšák