[cstex] budoucnost cslatexu

Zdenek Wagner zdenek.wagner at gmail.com
Tue Oct 9 15:28:39 CEST 2012

Dne 9. října 2012 15:12 Petr Olsak <petr at olsak.net> napsal(a):

> [...]
>
> Upozorňoval jsem na to, že na www.cstug.cz naprosto chybí začátečnické
> informace. Stačí se vcítit do role začátečníka a co takovému člověku
> www.cstug.cz stránky přinesou? Hned v prvním odstavci se dozví o jakémsi TeX
> Gyre a Metapostu, celá vstupní stránka je strakatá a nepřehledná, odkazy ve
> valné většině směřují na zastaralé informace. Ukázkovým příkladem je odkaz
> na často kladené dotazy http://www.fi.muni.cz/cstug/csfaq/, kde kliknutím na
> první téma ,,jak začít s TeXem`` obdrží uživatel poničený dokument a něco
> nemilého si o CSTUGu a o TeXistech pomyslí.

To je ovšem katastrofa, které jsem si nevšiml. Proč jsou ty stránky
jinde a ne na www.cstug.cz? Mohu ty soubory dostat? Oprava kódování a
vyhození nefunkčního skriptu je záležitost na několik minut.

> Ta odpověď člena výboru typu ,,čekáme na redakční systém`` mě docela
> naštvala, takže vítám příležitost na to upozornit znovu. Opravdu ty zoufalé
> stránky www.cstug.cz mě *vadí*, degraduje to práci těch, kteří pro TeX něco
> dělají.

Máte pravdu. Bohužel jen málo lidí je ochotno komunikovat se serverem
pomocí ssh a sftp a psát přímo HTML (momentálně jen já). Ostatní
čekají na redakční systém, který se vleče. A struktura stránek je
opravdu hrozná...

> Zdravím
>
> Petr Olšák

Zdeněk Wagner