[cstex] budoucnost cslatexu

Milan Vancura milan at ucw.cz
Wed Oct 10 12:06:08 CEST 2012

> Máte pravdu. Bohužel jen málo lidí je ochotno komunikovat se serverem
> pomocí ssh a sftp a psát přímo HTML (momentálně jen já). Ostatní
> čekají na redakční systém, který se vleče. A struktura stránek je
> opravdu hrozná...

Tohle je veliká škoda. Na ssh a sftp není nic tak magického a jsou na něj
klienti i pro Mac a Windows. Nevěřím, že lidé schopní zvládnout magii jako
napsat 3 do sebe vnořené \if v TeXu by si neporadili s nakopírováním pár
souborů z desktopu na server - kdyby chtěli.

A jelikož jsou WWW stránky jediným veřejným kanálem CSTUGu, tak si říkám,
jestli blokovat veškeré nutné opravy a změny něčím tak složitým, že se to stále
odkládá, je ten pravý nápad.

Pro informaci: stránka Aktivity končí rokem 2007, poslední změna ve FAQ je v
roce 2006. A to podle jejich obsahu ještě soudím, že šlo tehdy jen o nějaké
opravy překlepů, protože techniky a SW odkazované ve FAQ jsou ještě o dost
starší. Ano, na hlavní stránce jsou i záznamy z let 2007-2012 - ale co pak tedy
platí? Vypadá to, že z celého webu je jakž-takž udržovaná jen a pouze hlavní
stránka. To nevypadá na živou organizaci - přesně tak ty stránky působí.

Milan Vančura