[cstex] csplain a WinEdt 7.0

Petr Olsak petr at olsak.net
Thu Oct 4 18:20:59 CEST 2012

On Thu, 4 Oct 2012, Jaromír Kuben wrote:

> Dobrý den.

> A nezapomněl jste před voláním  fmtutil-sys -- all dát příkaz:
>
> tlmgr generate fmtutil
> ?
>
> To je podstatné.

Tady je názorný příklad, jak vývoj vede akorát ke zbytečným komplikacím.
Já jsem vždy generoval formát pomocí iniTeX, resp. initex resp. tex -ini a
stačilo to. Kdyby chtěla být instalace jednoduchá a přímočará, pak by
prostě někde existovala dávka na vygenerování formátů obsahující přímo
tyto příkazy a tím to končí. Žádné konfiguráky, nástroje na generování
těch konfiguráků, konfiguráky pro tyto nástroje, nástroje na generování
konfiguríků těchto nástrojů na generování konfiguráků atd. Připadá mi to
jako ujetý vývoj.

Zdravím

Petr Olšák